Rozhoduje prvních pár sekund

Na své klienty musíte za každou cenu udělat dobrý dojem. A dobrý dojem se utváří už při vstupu do místnosti, to je důležité vědět. Stačí jediný pohled, který proběhne během prvních pár sekund, kdy k vám váš klient vejde, a názor má udělán. Po tomto prvním pohledu už vás má usazeného do některé své škatulky a je přesvědčen, že ví, s kým má tu čest. A toto je velice důležité nepodcenit, jelikož když už si někdo svůj názor vytvoří, tak je velice těžké mu ho změnit. A můžete se klidně stavět na hlavu a dělat to nejlepší, co ve své profesi umíte, a přesto o vás mohou natrvalo rozhodnout ty první sekundy, kdy klient vstoupil na vaše území.

Jak zapůsobit

A protože toto vše víte, tak to rozhodně nebudete podceňovat a uděláte vše proto, aby pracoviště vaší firmy na své klienty působilo, jak jen nejlépe je to možné. Nechcete, aby to u vás vypadalo snobsky, to by vytvářelo dojem předražených služeb, ale trochu toho luxusu také nemůže škodit. Potřebujete totiž oslovit jak běžné, tak ty dobře situované klienty. Takže si vyberete nějaký pěkný, ale decentní nábytek a doplníte jej luxusními designovými květináči značky lechuza .

Rozhoduje prvních pár sekund
3.8 (76%)5